1 apr. 2008

10 motive fundamentale

Din ciclul 'E asfaltul cat bordura si maslina cat e gura', am decis sa gandesc pozitiv si sa enumar cele 10 motive fundamentale pentru care imi place in Romania.

Drept urmare, care sunt motivele ?

1. Pentru ca imi plac lucrurile certe. Si este o certitudine ca tendinta aici este din rau in mai rau, in mai rau, etc.

2. Pentru ca avem manele si pentru ca avem dreptul sa votam. Si deseori nu prea e nici o diferenta intre cele doua.

3. Pentru ca pana si prostul manaca aici o paine. Si acum inteleg ce e cu atatea fabrici de paine super-profitabile pe aici.

4. Pentru ca cel mai bine in Romania se traieste in regiunea Australiei.

5. Pentru ca, dpdv istoric, am fost niste eroi si, dpdv practic, ni s-a demonstrat ca si eroii pot ajunge c*rve... deci nu exista discriminari.

6. Pentru ca nu avem, dar nu facem si doar vrem si cand vrem, vrem si nu putem, si atunci cu siguranta ne fura arbitrajul.

7. Pentru ca totul e un mare circ, si mie imi place circul.

8. Pentru ca iti poti exprima liber ideile cu care ai fost indoctrinat.

9. Pentru ca suntem o natie vesela plina de oameni tristi, in care in orice moment te poti simti gratuit ca un emigrant roman in Romania.

10. Pentru ca oricine va citi chestia asta, are dreptate !

Cam astea ar fi cele 10 motive.
Si orice parere ai avea tu, eu stiu ca tot eu am dreptate si asa e, cum zic eu.

Niciun comentariu: