10 sept. 2008

Lasati-mi Dumnezeul departe de biblia voastra...

Dumnezeul meu s-a nascut cu mine. Creste cu mine, evolueaza odata cu mine si va muri cu mine.
Dumnezeul meu nu se hraneste cu matanii, cu lumanari in numar par aprinse la morti si impar la vii si, in nici un caz, Dumnezeul meu nu intinde urechea la slujbe de prea-marire cantate de 'persoane alese de o inalta moralitate' si la slujbe conduse de adevarate figuri marcante ce prezinta o etica si o conduita ireprosabila.
Dumnezeul meu nu imi cere sa imi fie frica de el si nu cere sa ma inchin de trei ori intr-o 'casa' mare, aurie, cu ornamente kitch-oase, personaje de basme, cruci si alte simboluri.
Si asta pentru ca Dumnezeul meu e mult prea ocupat sa aiba grija de mine.
Am observat ca Dumnezeul meu nu este absurd cu mine. Din contra. Intotdeauna m-a pus sa gandesc si nu prea m-a incurajat sa iau lucrurile asa cum sunt fara sa gasesc rationamentul din spatele acelui lucru. Nu prea ii plac legile gravate pe o bucata de marmura care inspira un iz de minima credibilitate.
As putea spune ca eu cu Dumnezeul meu avem o relatie care mie, cel putin, imi face o placere deosebita.
Locul preferat al Dumnezeului meu este in propriul meu cap. Acolo se simte El cel mai bine. De acolo ma asculta, ma intelege, ma ajuta. Mai aproape decat e acum nu are cum sa fie nimeni, niciodata. Si asta ma face un om norocos.
Dumnezeul meu nu e de acord cu oamenii, oameni ca si mine, care au creat un alt Dumnezeu pe care l-au impus altor oameni, oameni ca si mine. Nu e de acord deloc ca in numele Lui, alti oameni, oameni ca si mine, sa indoctrineze alti oameni, iarasi oameni ca si mine.
Ah, si am uitat sa va spun: si Diavolul, Demonul Suprem, e la fel de aproape de mine ca si Dumnezeul meu. Deseori, cei doi ma surprind. Uneori placut, alteori mai putin placut.
Evoluam impreuna. Suntem 3 in corpul unui singur om. Si avem destul loc toti 3 fara sa ne calcam pe bataturi.
Si e oarecum logic... pentru ca Dumnezeul meu sunt eu... 'si mi-e greu... caci al tau trebuie sa fiu tot eu'.

Pentru mine e miercuri foarte dimineata acum, pentru voi cand presupun ca veti citi asta va fi doar miercuri dimineata ( nu foarte dimineata )... drept urmare: 'Neatza, Brigada 1 Tarncoape !! Va stiti voi ;)



P.S.: Chiar daca acest post e mai emo/sinucigas, don't worry, sunt chiar ok :D ... trebuia sa o fac si pe asta... mai am si momente din astea in care am si alt stil decat caterinca cu care deja v-am obisnuit... Cheers ! ;)

P.S.2: Igor, stiu ca nu e chiar house dedicatia de azi asa cum iti place tie, dar promit sa ma revansez cat de curand. Spor !

Niciun comentariu: