21 oct. 2008

din prea putina speranta...

Din ciclul 'Cum putem reinventa apa calda in asa fel incat sa para ceva nou', astazi am avut o re-revelatie... din nou.

Citeam blogul lui Huidu si anume post-ul intitulat 'Teoria ipocriziei' si am ajuns la concluzia ca si eu, la randul meu, sunt un ipocrit.

Lucrul cel mai grav este acela ca sunt ipocrit in primul rand fata de mine.

Am incercat sa postez un comment la acest articol ( care momentan nu a fost acceptat/refuzat de catre moderator ) prin care mi-am afisat simpatia atat fata de Badea, cat si fata de Cronica. Dar, mare atentie, simpatia mea nu se rezuma la personajele mondene ( la brand-urile lor, la 'ambalajele' Badea, Huidu sau Gainusha ). Am citat din una din melodiile Parazitiilor: 'Nu exista idoli ! Lasati muzica sa vorbeasca'. Si chiar cred in asta. Imi plac ideile, imi plac poantele destepte, imi place umorul, dar nu imi mai plac personajele.

Sunt ipocrit pentru ca neg existenta personajelor care sustin un circ manelistico-penibil, pueril. Insa ascult in continuare ideile si poantele. Si practic fara cei ce se 'razboiesc' aceste idei si poante nu ar exista.

Cu toate astea, acest nor de manele, circ, scandal ieftin nu face nimic decat sa eclipseze valoarea gandurilor si a umorului.

Vanez ideile, vanez glumele... Il filtrez prin sistemul meu de valori. Imi place sa fac asta... pentru ca sunt ipocrit.

Ipocrizia mea naste un razboi. Razboiul pe care l-am declansat vizeaza vanatoarea valorilor printre resturile altor ipocrizii, teribilisme si conflicte inutile.

Pentru ca traim in Romania... si pentru ca valorile adevarate ne ocupa din ce in ce mai putin timp.

Vaya con dios !

P.S.: Si intr-adevar: 'Luptatorul adevarat evita intotdeauna lupta'

P.S.2: mi-a venit un alt vers in cap, apropos de speranta, tot de la Parazitii ( un album mai vechi ): 'Intre droguri, alcool, sictir si ignoranta / Atarna prea usor in balanta un cuvant numit Speranta' - Parazitii - 'Nu ma schimbi' ( 'Nici o problema' )

P.S.3: Si cred ca totusi se potriveste... da un play mai jos

Niciun comentariu: