28 oct. 2008

ma faceti sa rad, impotentilor...

Din ciclul 'cred ca sunt prost, dar cand ma uit imprejur prind curaj' si cum deja am decis sa parasesc 'marea familie' corporatista din cauza frustrarilor si lopatarilor care se perinda in 'caminul familial' pe post de 'rude, din pacate, foarte apropiate' ( de gradul 1 chiar, acelasi grad ca si schizofrenia de care sufera ), postez acest 'articol' in cinstea celei de a doua zi de preaviz.

Lucrurile incep sa fie din ce in ce mai minunate.
Dupa 7 ani de 'rudenie', de 'loialitate' am fost rasplatit cu cel mai ieftin sictir la prezentarea demisiei inca de la prima linie manageriala ( asteptam din partea lui si o flegma intre ochi dupa sictirul cu care m-a tratat, in timp ce replica lui cea mai desteapta a fost 'ti-ai ales un moment foarte prost sa iti dai demisia, du-te la HR si las-o acolo' ). Aveti stil, fratilor ! Sunteti perfecti pentru compania asta internationala pe care o confundati cu un aprozar de cartier.

Dupa acest moment memorabil, si dupa cea de a 3-a varianta de demisie acceptata de HR, am fost tras de maneca de o colega, careia vreau sa si multumesc pe aceasta cale, singura care a incercat sa 'resusciteze' in ceasul al 13-lea relatia mea cu aceasta 'familie' a carei zile ( si anume 15 la numar ) au inceput sa fie numarate. Una peste alta, fiind singura persoana care m-a bagat in seama intr-un moment, sa zicem elegant, delicat ( lucru pe care il apreciez si doresc sa multumesc inca o data ), si, totodata, fiind o persoana cu oarecare 'intrari' s-a atras atentia asupra 'cazului' IO intr-o mare si maiestuioasa sedinta. Caci vorba aia, familie mare, oameni putini.
Cum am fost obisnuiti inca din perioada comunismului ( care inca nu a parasit creierele imbacsite ale fostilor 'sefi de sectie', actuali manageri ) oamenii din pozitiile cheie s-au autosesizat. Si s-au autosesizat atat de tare incat m-am trezit eu, un 'ortac' oarecare, muncitor in 'carierele de huila IT', in fata Marelui Shtrumf. Care cum m-a vazut a si inceput sa se jure ca eu astazi primesc cel putin functia de prim-ministru al lumii !!! DA !!! PENTRU CA EU CONTEZ !!! Acum, in ceasul al 13-lea, EU CONTEZ !!! Pentru ca eu sunt dorit aici, in 'familie', sa ne continuam 'relatia' !!! Pentru ca eu am crescut si nu imi mai ajunge 'patutul' meu de lemn cu zdranganele deasupra ca sa dorm mai linistit, in care, din nu stiu exact ce intamplare, nu am fost observat pana acum ( ca de aia e familie, sa stea copilul nesupravegheat, din ciclul 'da-l in mortii ma-sii ca rezista el' ), si ca acum o sa am 'camera' mea mare, cu 'patul' meu, exact asa cum am visat-o eu intotdeauna. Dragii mei 'parinti', sunteti DENATURATI !

Una peste alta, plec eu din biroul celui mai mare om din organizatie, plin de 'sperante' si 'promisiuni', asteptand oferta, imaginea noii mele camere.

Si cum am aflat, ca nici macar un nenorocit de ortac nu sunt, ci sunt mai degraba un fel unealta ( un 'asset' pentru cunoscatori - presupun ca am si un cod de bare in excel-urile lor de cacat, ca sa nu mai spun de amortizare ), una din marile mele rude se trezeste sa spuna in gura mare ( intr-un loc anume ): 'De cand ne ia firma X resursele ?!' ( unde X este firma pe care EU am contactat-o pentru a ma angaja la ei, si careia EU i-am acceptat oferta, nesilit de nimeni si, drept urmare, nici nu poate fi vorba de japca ). Dragi idioti, priviti realitatea in 'ochi' ! Sunteti prea idioti sa nu va pierdeti 'uneltele'.
Drept urmare, in continuare replica mea pentru aceasta mare personalitate a baletului oratoric ( care mi-a si pus betele necesare in 'roate' ca sa nu cumva sa ajung eu in 'camera' promisa ):
Draga javra, sunt sigur ca ai fost informat prin intermediul canalului Radio Romania Actualitati pe care tu, presupun, ca il asculti zilnic, ca regimul comunist s-a cam stins cam pe la sfarsitul anului '89 ( trebuie sa fi auzit de asta, ca a fost taraboi, galagie, scandal, sigur l-ai observat ). Si cum comunismul a fost gresit, in locul lui a venit capitalismul. Capitalismul asta a inlocuit conceptul de repartizari la uzina, constrangerea ( daca ai probleme la intelegerea acestui concept, cauta in DEX ) data de partid, de UTC, de CC al PCR sau alte 'structuri' dragi tie in ceea ce priveste pastrarea neconditionata a locului de munca impus. Capitalismul asta a adus in loc libertatea 'uneltei' ( sau a ortacului, cum iti place mai mult ) de a alege unde se duce, pentru ca piata fortei de munca, da, ai ghicit, e libera, astfel ca 'unealta' se poate misca prin piata asta asa cum vrea ea. Pare greu de crezut, asa-i ?! Nici mie nu mi-a venit sa cred. Drept urmare, EU am cerut altei firme sa ma ia ca sa ma departez de javre ca tine, javro care esti tu javra. Drept urmare, fa tu un efort de imaginatie si iesi putin din randurile 'tineretului comunist' ( pe care clar nu le-ai parasit inca, cu toate ca esti cam tanar sa fii atat de indoctrinat ) si cand ajungi si tu in anul 2008 ( nu te grabi, nu te stresa, cand poti tu... ) poate o sa intelegi ce vreau sa spun ( cu toate ca sunt sceptic ).

Drept urmare, javrelor, ati reusit sa imi ridicati nivelul de scarba la niste cote pe care, nici eu ( care sunt arhicunoscut ca negativist, fatalist, etc ) nu le anticipasem.

Va curge scuipatul din gura de prosti ce sunteti, bufoni imperiali ce sunteti !

In schimb, vreau sa multumesc a mia oara 'securistilor' cu care ma inteleg bine, care inca reusesc sa se pastreze 'umani' printre atatea 'unelte'.

SUCCESURI !

P.S.: Tocmai se derula la TV reclama la Petrom: 'Pentru ca Romania va creste prin bun simt si responsabilitate'... E pur si simplu prea mult pentru un om

Un comentariu:

Anonim spunea...

Draga Scriitorule,

Nu te stiu de multa vreme. Te-am vazut cum te-ai invitit pe aici de citeva luni, dar nu am ajuns sa te "cunosc" decit mult prea tirziu (in ziua 15, sau aia cu pricina :-D).

Tin cu tine si la tine. Am mai trecut si eu odata prin aceleasi "situatii" si mi-am dat demisia. "Marea familie" fiind al 3-lea loc de munca pentru mine.

Stiu prin ce treci. Din nefericire o sa inghit si eu, sper sa nu :P, cam aceleasi chestii pe care le-ai inghitzit si tu pina ai rabufnit. Sper doar sa treaca ceva timp sa dea bine in CV :-D. Ca si eu sunt mai "saritor".

Pina data viitoare ...
Numai bine >:D<